مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-06حوادث

تقبل هزینه های درمان مصدومان حادثه «گام اول رهایی»


با دستور استاندار، دستگاه های مرتبط هزینه های درمان مصدومان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» در این مرحله را تقبل خواهند کرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: با دستور استاندار، دستگاه های مرتبط هزینه های درمان مصدومان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد گام اول رهایی در این مرحله را تقبل خواهند کرد.

محمدرضا جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جان باختن 32 نفر در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد گام اول رهایی در لنگرود، اظهار کرد: به واسطه حجم سوختگی، هویت جان باختگان قابل شناسایی نبود و لذا این 32 پیکر جهت تشخیص هویت از طریق آزمایش به پزشکی قانونی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه با دستور و تاکید وزیر کشور، استاندار و دستور مدیران دستگاه های قضایی و نظارتی مبنی بر تسریع در شناسایی و فرآیند تشخیص هویت درگذشتگان حادثه مذکور، افزود: هویت هر 32 نفر تشخیص داده شد و طی امروز تحویل خانواده ها می شوند.

فرماندار لنگرود از انجام مراسم خاکسپاری و تدفین بعد از تحویل به خانواده ها خبر داد و اضافه کرد: بر اساس گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تعدادی از مصدومان نیز تاکنون ترخیص شده و طی ساعات آینده نیز تعداد بیشتری از بهبود یافتگان ترخیص می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقبل هزینه های درمان مصدومان حادثه «گام اول رهایی»

تقبل هزینه های درمان مصدومان حادثه «گام اول رهایی»